Reklamácia / Vrátenie tovaru

Nie vždy môže všetko vyjsť tak, ako by sme chceli, a občas nezostane nič iné, než odstúpiť od kúpnej zmluvy či reklamovať tovar. Aby všetko prebehlo čo najrýchlejšie a bez zbytočných komplikácií, prosíme vás o trochu spolupráce.

Dôležité upozornenie: tovar vždy zasielajte na adresu našej predajne: MojeDílna.cz, Vodařská 126/17, 619 00 Brno, Česká republika. Ďakujeme!

 

Chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy

Ak si prajete odstúpiť od kúpnej zmluvy, podľa zákonov Slovenskej republiky (§ 1818, § 1820 ods. 1 písm. F), § 1829 zákona č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník) na to máte ako spotrebiteľ právo v 14denné lehote. Na emailovú adresu info@automotonaradie.sk prosím zašlite vyplnený formulár o odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Formulár sa vám zobrazia po kliknutí, môžete si ho potom stiahnuť alebo vytlačiť. Najneskôr do štrnástich dní od odstúpenia od zmluvy nám prosím tiež osobne odovzdajte alebo na našu adresu zašlite tovar, ktorého sa zmluva týka.

Chcem reklamovať tovar

V prípade, že chcete reklamovať u nás zakúpený tovar, s dovolením Vás požiadame o spolupráci. Reklamáciu je možné riešiť viacerými spôsobmi. Buďto nás môžete najprv kontaktovať (odporúčame), najlepšie mailom na info@automotonaradie.sk alebo telefonicky na čísle +420 601 234 551 a my vám navrhneme najvhodnejší postup riešenia alebo môžete rovno vyplniť reklamačný list a zaslať s tovarom, ktorého sa reklamácia týka. Všetko odošlite na adresu našej predajne. Akonáhle tovar dorazí, začneme všetko riešiť.

 

Ak si neviete rady, napíšte nám na info@automotonaradie.sk

Tovar vždy zasielajte na adresu: MojeDílna.cz, Vodařská 126/17, 619 00 Brno, Česká republika!