Prístroj pre komunikáciu s riadiacimi jednotkami (japonské značky)

-10%
Doprava zdarma

Výrobca Autel

Kód produktu JP701


Dostupnosť 2-3 dni


Pôvodná cena 409,32 EUR

Cena bez DPH 304,50 EUR

Cena s DPH 368,44 EUR


+ -

Popis výrobku


Diagnostický prístroj MaxiDiag- Autel



Digitálny elektronický prístroj pre čítanie a vymazávanie chybových kódov a pre komunikáciu s riadiacimi jednotkami (najmä pre japonské značky Toyota, Nissan, Honda, Mazda, Mitsubishi)


Digitálny elektronický prístroj novej generácie je konštruovaný pre čítanie a vymazávanie chybových kódov a pre komunikáciu s riadiacimi jednotkami motorov, automatických prevodoviek, ABS a airbagov európskych, ázijských aj amerických vozov vybavených palubnou diagnostikou OBD II / EOBD II. Softvér je špeciálne zamerané na väčšinu japonských vozidiel (napr. Toyota, Nissan, Honda, Mazda a Mitsubishi roku výroby 2000-2006). Vyniká jednoduchou obsluhou vďaka prehľadnému menu a tiež veľkému, podsvietenému displeju (60x40 mm) s možnosťou nastavenia kontrastu. Nevyžaduje napojenie na separátnej počítač, funguje samostatne. MaxiDiag JP701 pracuje s protokolmi SAE-J 1850 PWM (koncern Ford), SAE-J 1850 VPW (koncern General Motors), ISO 9141-2 / 14230 a KWP 2000 / ISO 14230-4 (európske a ázijské automobily a väčšina vozidiel Chrysler) , CAN / ISO 15765-4 (novšie vozidlá všetkých značiek). Podporuje všetkých 9 testovacích módov palubnej diagnostiky OBD II.

Použitie prístroja je veľmi široké, neobmedzuje sa len na japonské autá, ale zahŕňa väčšinu osobných automobilov vyrobených po roku 1996 európskych, japonských, kórejských i mnohých amerických značiek (napr. Škoda, Volkswagen, Audi, SEAT, Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler, dodge, Opel, Chevrolet, Jeep, Ford, Jaguar, Land Rover, Porsche, BMW, Mini, Renault, Dacia, Peugoet, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volvo, Saab, Smart, General Motors, Toyota, Lexus, Mitsubishi , Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, SsangYong, Lada atď.).

Ponúka predovšetkým tieto funkcie:

  • riešení problémov vo vzťahu k chybovým kódom v pamäti riadiacich jednotiek motorov, automatických prevodoviek, ABS a airbagov,
  • ľahko zistiť príčinu signalizácie kontrolky "Check Engine Light (MIL-Malfunction Indicator Light)", táto kontrolka emisií svojim rozsvietením (resp. nezhasnutím) signalizuje, že riadiaca jednotka vykazuje závadu vo vzťahu k emisiám vozidla alebo poruchu v elektrickom vedení MIL, príp. sa riadiaca jednotka motora nachádza v núdzovom režime atď.,
  • prečítať v pamäti závad uložené normované chybové kódy (P0, P2, P3 a U0) a špecifické chybové kódy výrobcov vozidiel (P1, P3 a U1), výpis z pamäte závad riadiacej jednotky je základnou diagnostickú funkcií, ktorú samozrejme dopĺňajú ďalšie funkcie prístroja,
  • zhasnúť kontrolku "Check Engine Light (MIL)", vymazať chybové kódy (DTC- Diagnostic Trouble Code) a resetovať monitor,
  • zobraziť definície chybových kódov (DTC), teda nielen samotný kód, ale jeho slovný popis,
  • ukázať freeze frame dáta, teda rad údajov (otáčky motora, teplota atď.) v čase vzniku poruchy uložené do pamäte (aktivované MIL), čo má význam pre následné posúdenie poruchy, napr. hlavne u sporadických závad a pod.,
  • zobraziť I / M readiness štatúty (I / M-Inspection / Maintenance), teda principiálne určiť, či je subsystém pripravený pre test emisií, resp. stav jednotlivých emisne relevantných súčastí, ktoré systém OBD II sleduje priebežne (vynechávanie zapaľovania, palivový systém ...) alebo ich sleduje len za určitých podmienok (spätné vedenie výfukových plynov, vyhrievanie lambda sondy, lambda sonda, klimatizácia, sekundárny prívod vzduchu, odvetrávanie palivovej nádrže, katalyzátor ...),
  • ukázať aktuálnej (live) údaje prevádzkových hodnôt (napr. motora) zaznamenávaných riadiacou jednotkou prostredníctvom všetkých snímačov na ňu napojených, hodnoty sa dynamicky mení podľa momentálneho stavu,
  • zobraziť aktuálne údaje z lambda sond,
  • grafické zobrazenie dát (vozidlá od roku výroby 1996 a novšie), z diagnostického hľadiska zaujímavé najmä u parametrov, ktoré sa rýchlo menia a je potrebné vyhodnotiť ich priebeh,
  • čítať, ukladať a prehrávať aktuálne dáta snímačov,
  • test akčných členov (rôzne varianty testov funkčnosti akčných členov danej riadiacej jednotky podľa konkrétneho systému),
  • ukladať do batériové pamäti automobilové dáta pre ich neskoršiu prehliadnutiu a analýzu,
  • vykonať modulovo prezentovaný test,
  • načítať informácie o vozidle (identifikačné číslo vozidla-VIN-Vehicle Identification Numer, CID-Calibration ID, kalibračné kontrolné číslo-CVN-Calibration Verification Numer),
  • podporuje CAN (Controller Area Network) a všetky ďalšie stávajú OBD II-protokoly,
  • vyhľadávanie v databáze chybových kódov OBD II,
  • aktualizáciu software cez internet,
  • tlač dát cez tlačiareň, táto funkcia umožňuje výtlačok všetkých dát zaznamenaných prístrojom alebo zákaznícky prispôsobených prehľadov.


Doplňujúce parametre:
displej 128x64 pixelov s nastavením kontrastu, prevádzková teplota: 0 ° C až 60 ° C, teplota skladovania: -20 ° C až 70 ° C, napájanie: 8,0 V až 18,0 V (externá-batérie vozidla), 4x1, 5 V batérie (interné), rozmery: 210x99x38 mm, hmotnosť: 500 g.


Štandardnou súčasťou dodávky prístroja je slovenský návod na obsluhu, CD (softvér vyhľadávania chybových kódov), obsiahly zoznam chybových kódov OBDII / OEBD vrátane popisu závady v českom jazyku, pripojovací kábel OBDII, kábel USB, predlžovací kábel a nylonový úložný obal.