Sada pre profesionálne opravy poškodenia čelných vrstvených skiel Tool Box 1320

Neohodnotené
Značka: V.B.S.A.

Sada pre profesionálne opravy poškodenia čelných vrstvených skiel motorových vozidiel.

Najčastejšie poškodenie týchto skiel úderom kameňa má podobu tzv. Byvolieho oka, hviezdy, vtáčieho krídla, jednoduché praskliny alebo nejaké kombinácie uvedených poškodenie.

Opravy poškodenia čelných skiel pomocou tejto sady sú pomerne ľahko a rýchlo realizovateľné tak, že sa prasklina alebo kráter v skle nahradí špeciálnou hmotou na báze živice. Opravou sa obnoví takmer úplne pôvodné priehľadnosť skla a taktiež jeho pevnosť a stabilita. Navyše náklady na takúto vysoko kvalitnú opravu sú len zlomkom nákladov spojených s výmenou celého čelného skla vozidla.
Technológií VBSA REPAR'VIT (AFNOR NF norm n ° X5021), ktorú používajú tisícky autoservisov v Európe i vo svete, možno opraviť vrstvená autosklá osobných i nákladných automobilov, autobusov atď. Číra, tónované, vyhrievané, determálne, reflexné pod. (Nie tvrdená / kalená - spravidla bočné a zadné sklá) s 30-ročnou zárukou na trvanlivosť opravy.
Naopak existujú prípady, keď takúto opravu vykonať nemožno. Technicky je možné opraviť praskliny až do dĺžky 100 mm, prasklina však nesmie zasahovať do okraja skla (spravidla nesmie byť vzdialenosť praskliny od okraja autosklá menšia ako 100 mm). Priemer miesta poškodenia po údere kameňom nesmie byť spravidla väčšia ako cca 26 mm (samotný kráter by nemal byť väčší ako cca 5 mm) a toto miesto sa nesmie nachádzať vo predvídavom poli vodiča (cca 300 mm široké pole, resp. 150 mm na obe strany od stredu volantu). Nesmie tiež byť poškodená fóliové vrstva skla.

Technológia opráv poškodenia čelných skiel vozidiel VBSA REPAR'VIT, produkt špecializované francúzskej firmy VBSA SAS, je schválená Ministerstvom dopravy Českej republiky. Na základe toho dostane každý zákazník osvedčenie o autorizovanej oprave autoskla.

Vlastný oprava má nasledujúce základné postup:

  • odporúča sa realizovať opravu, keď sa okolitá teplota pohybuje v rozmedzí 12 ° C až 30 °,
  • miesto poškodenia sa starostlivo obzrie pomocou tužkové baterky (979), zistí sa tak, či nie sú v poškodení nečistoty, ktoré by bránili opravu,
  • kráter poškodenie sa očistia špeciálnym prípravkom / perom s karbidovou špičkou (959),
  • vnútri vozidla (z opačnej strany poškodenia) sa na sklo prísavkou potretú mazivom (958) pripevní pomocné zrkadlo (945) tak, aby bolo zhruba stredom pod miestom poškodenia a umožnilo ho dobre sledovať zospodu,
  • pomocou mazivom (958) potreté prísavky pripevní mostík / držiak injektoru s vopred našróbovaným injektorom (960PRO) s tesniacim krúžkom na konci, ktorý je s pomocou zrkadla presne situovaný nad miestom poškodenia,
  • niekoľkokrát sa stlačí piestik mostíka (zapumpuje sa), až už nie je vidieť jeho červená linka a mostík je na skle pevne prisatý,
  • injektor sa jemne skrutkuje smerom ku sklu, až sa dosiahne stav, kedy jeho vyústenie s tesniacim O-krúžkom ku sklu pevne, vodotesne prilieha, ale netlačí žiadnym veľkým tlakom,
  • založí sa alumíniový sáčok s ampulkou tekuté opravné živice (921) a niekoľko kvapiek sa vytlačí z ampulky do bočného hrdla injektora (cca 5 - 10 kvapiek), z ktorého sa vopred odmontoval viečko,
  • viečko bočného hrdla injektoru sa zaskrutkuje späť a ampulky s opravnou živicou sa uzavrie tak rýchlo, ako je to možné a ihneď sa vloží späť do alumíniového vrecka, živicu je potrebné chrániť pred UV-žiarením,
  • na vrchnej hrdlo injektoru sa nasunie hadička podtlakové / tlakovej pumpičky (993) a pomocou nej sa pri nastavení šípky s IN proti druhej špica vytvorí dvojnásobným zapumpovaniami v injektore podtlak (-0,8 bar až -0,9 bar), aby sa z poškodeného miesta odsal všetok vzduch, ak je injektor na skle dostatočne tesný, podtlak sa udržuje po dobu približne 2 minúty,
  • potom sa pumpička nastaví na tlak (OUT) a opäť po dobu cca 2 minút sa injektor vyvolá pretlak (tlak na tlakomeri 0,8 bar až 1,4 bar, u hviezdicových prasklín až 2,5 bar), v prípade potreby sa vákuovania a tlakovanie zopakuje tak, aby poškodené miesto bolo bezo vzduchu a úplne vyplnené živicou,
  • pumpička sa potom odpojí, mostík s injektorom sa sníme tiež,
  • štvorčekom mylarovej fólie (970) sa z miesta poškodenia zotrie opravná živica, na toto miesto sa z ampulky kvapne kvapka dokončovacie živice (943) a na ňu položí štvorček mylarovej fólie,
  • nad miesto poškodenia sa umiestni pomocou mazivom bez potrebných 4 prísaviek UV-lampa s napájaním 12 V (1046) cez zásuvku zapaľovača cigariet, zapne sa a po dobu 15 minút sa UV-žiarením živica vytvrdzuje, doba vytvrdzovania / polymerizácie dlhší ako 15 minút nie je škodlivá, skôr naopak,
  • vypne a sníme sa UV-lampa aj štvorček mylarovej fólie,
  • prebytočná živica sa do úrovne povrchu skla starostlivo zoškrabať špeciálnou škrabkou / žiletkou (948) a miesto handričkou utrie, pri zoškrabovanie sa škrabka / žiletka drží kolmo ku sklu nie šikmo,
  • do mini-vŕtačky (645) s napájaním 12 V cez zásuvku zapaľovača cigariet sa upne plstený leštiaci kotúčik so stopkou, na seškrábnuté miesto nanesie z tubičky trochu leštiace pasty (949) a pomocou nej a leštiaceho kotúčika (971) v mini-vŕtačke (645 ) sa celé miesto poškodenia s okolím dôkladne preleští a starostlivo vytrie / očistia handrou,
  • vo vnútri vozidla sa sníme prísavky so zrkadielkom, miesto handrou očistí a oprava sa dokončí vyčistením celého čelného skla handrou a čističom skla.


Pozn .: pri použití niektorých opravných živíc sa môže pri ich podtlakování a tlakovanie miesto poškodenia nahriať z opačnej strany (zvnútra vozidla) krátko (5 až 10 s) plamienkom zapaľovača alebo horúcim vzduchom. Pri zvýšenej teplote je živica tekutejší a ľahšie vyplní aj nepatrné praskliny. Po ohriatí sa miesto naviac vždy párkrát zatlačí prstom.

Sada v alumíniovom kufríku obsahuje:
1 ks alumíniový mostík vstrekovače s piestikmi pre aplikáciu opravné živice (960PRO)
1 ks UV-lampa 12 V s časovým spínačom na vytvrdzovanie opravné živice (1046)
1 ks špeciálna tesniaca mazivo na prísavky (958)
1 ks pomocné kontrolné zrkadlo s prísavkou (945)
1 ks ceruzková svietidlo (979)
1 ks leštiaca pasta 60 ml (949)
1 ks minivrtačka / leštička 12 V (645)
2 ks bity do vŕtačky / leštičky (934)
1 ks špeciálny prípravok / pero s karbidovou špičkou (959)
5 ks seškrabovacích žiletiek (948)
1 ks ampule dokončovacie živice (viac ako 60 opráv) (943)
1 ks injekčná striekačka (974)
1 ks dlhá ihla / sonda (969)
1 ks hadička (HOS-2000)
10 ks štvorčekov mylarovej fólie (970)
5 ks amplulí opravné živice (25 až 40 opráv) (921)
1 ks alumíniový vstrekovač / injektor (994)
1 ks tlaková / podtlaková pumpička (993)
1 ks plstený leštiaci kotúčik so stopkou (971)
1 ks slovenský návod na použitie
1 ks DVD s inštruktážou

! Videoukážka!

Dostupnosť Vypredané
Kód: T1320
€850,58 –10 % €765,53 €637,94 bez DPH
Sada pre profesionálne opravy poškodenia čelných vrstvených skiel Tool Box 1320
Neohodnotené
Značka: V.B.S.A.
Sada pre profesionálne opravy poškodenia čelných vrstvených skiel Tool Box 1320
€850,58 –10 %

Popis produktu nie je dostupný

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Francúzska spoločnosť VBSA sa špecializuje na výrobu a distribúciu zariadení na opravy a výmenu automobilových skiel.

Priekopník v oblasti opráv čelných skiel vo Francúzsku od roku 1984. Už viac ako 35 rokov disponuje aj sortimentom pre montáž, demontáž a výmenu autoskiel. Spoločnosť VBSA je už medzinárodne uznávaná mnohými odborníkmi pre kvalitu a spoľahlivosť svojich výrobkov a navrhuje inovatívne, praktické a ekonomické riešenia náradia

VBSA ponúka širokú škálu výrobkov: lepidlá na čelné sklá, lepiace podložky pre dažďové senzory, opravy polykarbonátovej optiky a poškriabaných skiel. VBSA má tiež kompletný a vysoko účinný sortiment v oblasti opráv karosérií: Antikorózne prostriedky, tmely, ochranné prostriedky, maskovacie prostriedky, technické aerosóly.